تاریخ نگارش: سپتامبر ۲۰۱۲
تاریخ بروزرسانی: اکتبر ۲۰۲۲

  و  سرو

شرایط و ضوابط استفاده

تعریف پایگاه آرتاکلود: وب سایت آرتاکلود به آدرس https://artacloud.com و کلیه منابع وابسته به آن شامل وب سایتها؛ وبلاگها؛ کانالهای ویدیویی؛ کانالهای پادکست؛ صفحه های اجتماعی و پیام رسانهای اجتماعی و غیره مجموعا تحت قالب پایگاه آرتاکلود شناخته میشوند.لطفا قبل از استفاده از محتوای پایگاه آرتاکلود؛ با دقت مطالب این صفحه (شرایط و ضوابط استفاده) را مطالعه کنید. دستیابی و استفاده از محتوای پایگاه آرتاکلود به منزله پذیرش شرایط و ضوابط مطرح شده در این صفحه است. حساب کاربری

  • مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده و بروزرسانی اطلاعات کاربری در هنگام ایجاد حساب کاربری در پایگاه آرتاکلود؛ بعهده کاربر میباشد.
  • مسئولیت حفظ امنیت نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به حساب کاربری در پایگاه آرتاکلود بعهده کاربر میباشد. تیم آرتاکلود هیچ مسئولیتی در قبال اشتراک گذاری نام کاربری و رمز عبور با افراد و سازمانهای غیر (Third Party) که منجر به انتشار اطلاعات کاربری شود؛ نمیپذیرد.

لینک به سایر وب سایتها

  • پایگاه آرتاکلود هیچ مسئولیتی در قبال محتوا و سرویس های سایر وب سایتها؛ وبلاگها و سایر منابع که دسترسی شما از طریق این پایگاه ممکن شده (مثلا از طریق پیوند یا لینک)، ندارد.

محصولات، سرویس ها و فروشگاه اینترنتی پایگاه آرتاکلود

  • کلیه تراکنش های مالی در فروشگاه اینترنتی پایگاه آرتاکلود؛ بر بستر امن شرکتهای ارائه دهنده سرویس پرداخت آنلاین است و پایگاه آرتاکلود هیچ مسئولیتی در قبال امنیت تراکنش نمیپذیرد.
  • پایگاه آرتاکلود این حق را برای خود محفوظ میدارد تا هر زمان بدون اعلام قبلی؛ اقدام به تغییر قیمت محصولات؛ حذف محصولات و یا افزودن محصولات جدید در فروشگاه اینترنتی خود نماید.
  • پایگاه آرتاکلود این حق را برای خود محفوظ میدارد تا هر زمان بدون اعلام قبلی؛ اقدام به برگزاری/اختمام کمپین های تبلیغاتی برای فروش ویژه محصولات کند.

خاتمه دادن

  • پایگاه آرتاکلود این حق را برای خود محفوظ میدارد که در صورت بروز هرگونه تخطی از مفاد مندرج در صفحه شرایط و ضوابط استفاده؛ از سوی کاربر؛ بدون هشدار یا اخطار قبلی اقدام به مسدود کردن حساب کاربری فرد خاطی نماید.
  • هرگونه سخن توهین آمیز؛ الفاظ رکیک و تحقیر سایر کاربران بر اساس نژاد؛ رنگ؛ ملیت؛ جنسیت و غیره در پایگاه آرتاکلود ممنوع است و حساب کاربری فرد خاطی بدون هیچ هشدار یا اخطار قبلی مسدود خواهد شد.
  • هرگونه بحث سیاسی؛ مذهبی و غیر مرتبط با محتوای ارائه شده در پایگاه آرتاکلود ممنوع است و حساب کاربری فرد خاطی بدون هیچ هشدار یا اخطار قبلی مسدود خواهد شد.
  • هرگونه سواستفاده از دارایی ها شامل لوگو؛ طرح های گرافیکی؛ تصاویر و غیره؛ بازنشر محتوا بدون مجوز و ارائه رایگان یا فروش دوره های آموزشی پایگاه آرتاکلود در بسترهایی غیر از پایگاه آرتاکلود ممنوع است و بمحض احراز آن؛ از طریق مراجع قانونی بین المللی پیگیری خواهد شد.

سلب مسئولیت – Disclaimer

  • کلیه سرویس ها، محصولات و اطلاعات ارائه شده در پایگاه آرتاکلود و تیم آن؛ متضمن موفقیت یا شکست کسب و کار مشتریان و مخاطبان آن نیست. هیچ مسئولیتی در قبال اینگونه مسائل توسط پایگاه آرتاکلود پذیرفته نخواهد شد.

پایگاه آرتاکلود حق افزودن، کاستن و بروز رسانی صفحه “شرایط و ضوابط استفاده” را برای خود در هر زمانی محفوظ میدارد.